tooltip after the triger
tooltip after the triger

Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na gumb i nazvat ćemo vas.


Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na gumb niže i nazvat ćemo vas.


Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
DormeoKliknite za BESPLATAN poziv!

Ova stranica upotrebljava kolačiće

Uz pomoć 'kolačića' omogućujemo vam bolje korisničko iskustvo, jednostavniju kupnju te bolji pregled stranica. Nastavkom pregleda stranice slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenje internet stranice kliknite na 'Prihvaćam'.

Više informacija o kolačićima

Prihvaćam
Nazovite nas za pomoć na besplatan broj0800 3661
Traži!

Nazovite nas za pomoć na besplatan broj

0800 3661

Zdravlje i raspoloženje

Besplatan e-časopis

sa savjetima o spavanju, zdravlju, ljepoti ...
E-časopis
Praktični savjeti za dobar san, zdravlje, ljepotu... i super ekskluzive akcije i ponude!
Predbilježite se za primanje e-časopisa Dormeo i tjedno ćete primati zanimljive članke o spavanju, zdravlju, ljepoti i prehrani, spolnosti i ekskluzivne ponude proizvoda.
Predbilježite se
Jamčimo 100% zaštitu osobnih podataka
Pridruži nam se na Facebooku!

9 zdravih savjeta kako jesti manje

9 zdravih savjeta kako jesti manje

Pogrešne prehrambene navike stječemo od malena

Većinu vremena ljudi i djeca se trude pojesti sve s tanjura i ostave ih prazne nakon obroka. To je nešto čvrsto fiksirano u našem mozgu, jer još kao djeca učimo da moramo pojesti sve što se nađe na našem tanjuru.

Mi odrastamo s tim načinom razmišljanja i ne shvaćajući koliko to utječe na naše prehrambene navike tijekom života. Umjesto da uzimamo odgovarajuće količine hrane potrebne tijelu, često imamo tendenciju da jedemo više nego što je organizmu potrebno.

Jedite manje i onoliko često koliko možete, ali bez konzumiranja velikih količina hrane. Smanjite unos hrane i potrudite se da ona bude pravilno uravnotežena. Donosimo vam 9 zdravih smjernica kako da jedete manje:

  1. Koristite male tanjure i čaše. Na taj način lakše kontrolirate veličinu porcija, a ovo će vam pomoći i da smanjite unos količine hrane.
  2. Uzimajte male zalogaje i žvačite hranu postupno, potrošite neko vrijeme da istinski uživate u jelu.
  3. Kontrolirajte svoj apetit. Smanjite slatkiše i hranu koja ima visok udio šećera i koja je nezdrava.
  4. Jedite svježe povrće prije glavnog jela. Zasitite se povrćem ili dobrom juhom od povrća. Na taj način, trebati će vam manje teške hrane i mesa jer ćete biti skoro siti.
  5. Usporite! Kada jedete brzo, uzimate veće količine hrane nego što vam je potrebno, jer je unosite prije nego što vaš mozak želucu pošalje poruku da je pun.
  6. Smanjite unos kruha, grickalica, keksa i drugih namirnica s visokim udjelom natrija.
  7. Izbacite šećer. Ako ste navikli konzumirati gazirane napitke s puno šećera, pokušajte ih, koliko je god to moguće, zamijenite negaziranim voćnim sokom ili vodom.
  8. Pijte više vode tijekom dana. To je prilično općenit savjet, ali definitivno pomaže da napravite velike promjene u pogledu ishrane.
  9. Nemojte jesti neposredno prije odlaska u krevet. Ne unosite hranu nakon 9 sati navečer. Tijelo usporava probavu kada idete u krevet. Vaš obrok će se taj način samo pretvoriti u tjelesne masti, jer ste spavali, umjesto da ste sagorjeli kalorije nekom aktivnošću.

Unos hrane veći od potreba organizma čini da ona bude uskladištena u našem tijelu kao mast. Gomilanje masti dovodi do prekomjerne težine, koja može dovesti do drugih rizičnih posljedica poput gojaznosti, dijabetesa, bolesti srca, hipertenzije, umora i drugih zdravstvenih problema.

Nadalje, kada jedemo manje, imamo tendenciju i da trošimo manje.

Praktični savjeti za dobar san, zdravlje, ljepotu... i super ekskluzive akcije i ponude!
Predbilježite se za primanje e-časopisa Dormeo i tjedno ćete primati zanimljive članke o spavanju, zdravlju, ljepoti i prehrani, spolnosti i ekskluzivne ponude proizvoda.
Predbilježite se
Jamčimo 100% zaštitu osobnih podataka
Povezani proizvodi:

Madrac od memorijske pjene Memory 2+12 Fresh

Madraci vrhunske kvalitete načinjeni od visokokvalitetne elastične Ecocell® 2cm visoke memorijske pjene i obogaćeni jedinstvenom kombinacijom niti protkanih srebrom za antibakterijsku zaštitu koja je posebno dizajnirana da osigura zdravo i svježe okruženje za spavanje. Kombinira tvrdu i mekanu podlogu za optimalnu potporu tijela i olakšava kontinuirani protok zraka.

2.049,00 Kn

Više o proizvodu >

Memosan Cool Molded jastuk

Cool jastuk će osigurati svježinu tijekom vrućih ljetnih noći. Tajna je u sloju gela koji je pričvršćen na površinu jastuka i ima jedinstvenu sposobnost regulacije temperature. Pronađite udobnost i svježinu u jednom jastuku i ugodnije spavajte za vrijeme vrućina!

379,00 Kn

Više o proizvodu >

Nadmadrac Roll Up Memosan

Nadmadrac debljine 5 cm koji pretvara stare i neudobne krevete, sofe i madrace u savršeno udobne ležaje za spavanje. Vrijeme je da se konačno probudite odmorni i naspavani!

999,00 Kn

Više o proizvodu >

Madrac Air Comfort

Air Comfort madrac za savršeno spavanje najnovija je generacija madraca! Ukoliko želite osjetiti senzualnost dodira, nježnost i lakoću lebdenja nakon što sva težina napusti vaše tijelo, prepustite se zagrljaju Dormeo Air madraca jer oni poznaju vaše tijelo, ''dišu s vama'' i tako su savršeno udobni i prozračni. Air Comfort madrac visine je 16cm.

2.760,00 Kn

Više o proizvodu >

Madrac Air Select

Air Select madrac za savršeno spavanje najnovija je generacija madraca! Ukoliko želite osjetiti senzualnost dodira, nježnost, lakoću lebdenja i izuzetnu prozračnost nakon što sva težina napusti vaše tijelo, prepustite se zagrljaju Dormeo Air madraca jer oni poznaju vaše tijelo, ''dišu s vama'' i tako su savršeno udobni. Air Select madrac visine je 18cm.

3.300,00 Kn

Više o proizvodu >