Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj
  • 14-dnevno pravo na povrat proizvoda
  • Plaćanje na rate
  • 100% sigurna kupnja
9 zdravih savjeta kako jesti manje

9 zdravih savjeta kako jesti manje

Većinu vremena ljudi i djeca se trude pojesti sve s tanjura i ostave ih prazne nakon obroka. To je nešto čvrsto fiksirano u našem mozgu, jer još kao djeca učimo da moramo pojesti sve što se nađe na našem tanjuru.

Pogrešne prehrambene navike stječemo od malena

Većinu vremena ljudi i djeca se trude pojesti sve s tanjura i ostave ih prazne nakon obroka. To je nešto čvrsto fiksirano u našem mozgu, jer još kao djeca učimo da moramo pojesti sve što se nađe na našem tanjuru.

Mi odrastamo s tim načinom razmišljanja i ne shvaćajući koliko to utječe na naše prehrambene navike tijekom života. Umjesto da uzimamo odgovarajuće količine hrane potrebne tijelu, često imamo tendenciju da jedemo više nego što je organizmu potrebno.

Jedite manje i onoliko često koliko možete, ali bez konzumiranja velikih količina hrane. Smanjite unos hrane i potrudite se da ona bude pravilno uravnotežena. Donosimo vam 9 zdravih smjernica kako da jedete manje:

  1. Koristite male tanjure i čaše. Na taj način lakše kontrolirate veličinu porcija, a ovo će vam pomoći i da smanjite unos količine hrane.
  2. Uzimajte male zalogaje i žvačite hranu postupno, potrošite neko vrijeme da istinski uživate u jelu.
  3. Kontrolirajte svoj apetit. Smanjite slatkiše i hranu koja ima visok udio šećera i koja je nezdrava.
  4. Jedite svježe povrće prije glavnog jela. Zasitite se povrćem ili dobrom juhom od povrća. Na taj način, trebati će vam manje teške hrane i mesa jer ćete biti skoro siti.
  5. Usporite! Kada jedete brzo, uzimate veće količine hrane nego što vam je potrebno, jer je unosite prije nego što vaš mozak želucu pošalje poruku da je pun.
  6. Smanjite unos kruha, grickalica, keksa i drugih namirnica s visokim udjelom natrija.
  7. Izbacite šećer. Ako ste navikli konzumirati gazirane napitke s puno šećera, pokušajte ih, koliko je god to moguće, zamijenite negaziranim voćnim sokom ili vodom.
  8. Pijte više vode tijekom dana. To je prilično općenit savjet, ali definitivno pomaže da napravite velike promjene u pogledu ishrane.
  9. Nemojte jesti neposredno prije odlaska u krevet. Ne unosite hranu nakon 9 sati navečer. Tijelo usporava probavu kada idete u krevet. Vaš obrok će se taj način samo pretvoriti u tjelesne masti, jer ste spavali, umjesto da ste sagorjeli kalorije nekom aktivnošću.

Unos hrane veći od potreba organizma čini da ona bude uskladištena u našem tijelu kao mast. Gomilanje masti dovodi do prekomjerne težine, koja može dovesti do drugih rizičnih posljedica poput gojaznosti, dijabetesa, bolesti srca, hipertenzije, umora i drugih zdravstvenih problema.

Nadalje, kada jedemo manje, imamo tendenciju i da trošimo manje.