Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

Dobar san – preduvjet zdravlja cijele obitelji

U savršenom svijetu svi bismo bili odmorni, veseli, učinkoviti. Većina ljudi je svjesna kako manjak sna utječe na raspoloženje, pamćenje, radni elan, ali što je sa odnosima u obitelji? Trpi li vaš obiteljski život kada ne spavate dovoljno? Koliko vam je zaista sna potrebno kako biste bili dobar roditelj i životni partner?

Znate li da vaš obiteljski život može patiti zbog nedostatka sna?  Prema istraživanju američkog National Survey of Midlife Development, napetost u obitelji i neadekvatna emotivna potpora je snažno povezana sa problemima sa spavanjem.

U savršenom svijetu svi bismo bili odmorni, veseli, učinkoviti. Većina ljudi je svjesna kako manjak sna utječe na raspoloženje, pamćenje, radni elan, ali što je sa odnosima u obitelji? Trpi li vaš obiteljski život kada ne spavate dovoljno? Koliko vam je zaista sna potrebno kako biste bili dobar roditelj i životni partner?

Pogledajte kako zapravo kronična neispavanost utječe na obiteljski život:

1. Manje ste atraktivni

Ta svakako nije važno vašoj djeci jer ste njima najbolji i najljepši kako god izgledali. Međutim, moglo bi itekako biti važno vašem partneru

2. Nemate smisla za humor

Smatra se da je sposobnost nasmijati partnera broj 1 razlog privlačnosti. Ono što rijetko tko zna da sposobnost dobrog smisla za humor proističe upravo iz kvalitetnog sna.

3. Manje sna može značiti manje obiteljske sreće

Kvaliteta sna usko je je povezana sa pozitivnim emocijama koje unosite u obitelj. Kvalitetan san= dobre emocije

4. Konfliktni ste? Naspavajte se

Istraživanja pokazuju da su konflikti u obitelji često povezani sa nedostatkom sna nekog od ukućana

Rješenje je jednostavno- odmorite se!

Kako biste naučili kako se dovoljno i kvalitetno odmoriti, nudimo par savjeta.

1. Idite spavati uvijek u isto vrijeme

Odlazak na počinak i buđenje u isto vrijeme, čak i vikendom, pomoći će vam da lakše zaspete i ne budite se tijekom noći.

2. Uvedite relaksirajuće rituale prije spavanja

 Prozračite sobu, umijte se i istuširajte

3. Isključite digitalne urađaje (mobitel, laptop, TV) - svjetlost mobitela, laptopa, tableta emitira tzv. svjetlo plavog spektra koje  je posebno opasno budući da doslovno govori mozgu da prestane lučiti melatonin. Čak i par minuta izloženosti signalizira mozgu da ostane budan.

4. Izaberite odgovarajući nadmadrac i jastuk
Prilikom izbora jastuka i nadmadraca, planirajte vrijeme za tu kupovinu i odaberite one koji odgovaraju baš vama!