Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

Jednostavno i učinkovito mršavljenje

Jeste li i vi odlučili da ćete se odsad brinuti za sebe i svoje tijelo? Jeste li pretjerali sa blagdanskim slasticama i ne znate kako se sad vratiti u formu? Ako mislite da se ne možete natjerati živjeti i jesti zdravo i izgubiti suvišne kilograme, dozvolite nas da vas razuvjerimo. 

Jeste li i vi odlučili da ćete se odsad brinuti za sebe i svoje tijelo? Jeste li pretjerali sa blagdanskim slasticama i ne znate kako se sad vratiti u formu? Ako mislite da se ne možete natjerati živjeti i jesti zdravo i izgubiti suvišne kilograme, dozvolite nas da vas razuvjerimo.

Kako početi dijetu

Jeste li već pokušali izgubiti suvišne kilograme, odricali se ukusnih slastica, znojili vježbajući, a kazaljke na vagi su ostale gdje su bile?

Jasno je da za tijelo iz snova nije dovoljno samo je jako željeti, ali puno ljudi nije sigurno kako stvarno započeti dijetu. Vrlo je važan precizan i realan plan ili strategija.

Glavno pravilo je jednostavno

unošenje manje energije nego što trošimo. Koliko energije trošimo ovisi od puno faktora, od starosti, spola, tjelesne težine do aktivnosti tijekom dana. Prosječan odrastao čovjek za održavanje težine dnevno troši oko 2000 kcal. Logično je zaključiti da postoje 2 načina za gubitak težine: možemo smanjiti unos energije ili pojačamo potrošnju energije pojačanom tjelesnom aktivnošću. Idealna je kombinacija.

Mršavimo polako, ali uporno

Početak je uvijek najteži. Zato krenite mršaviti promišljeno i izbjegnite moguće greške. Jedna od najčešćih greški je brzo mršavljenje.

Možete izgubiti dosta kilograma u kratkom vremenu, no to je ne samo nezdravo, već ćete izgubljene kilograme vjerojatno brzo vratiti, ako ne i dobiti nove.

Gladovanje nije dobar način i na kraju ćete vjerojatno samo strahovito čeznuti za hranom. Dok mršavite trebate paziti što i koliko jedete, ali organizmu morate dati potrebnu energiju.

Koliko energije naše tijelo treba za normalno funkcioniranje?

Stručnjaci kažu da za održavanje svih važnih tjelesnih funkcija koje se zovu i bazalni metabolizem, rebamo između 1000 i 1500 kcal dnevno. Unošenje manjeg broja kalorija ugrožava rad organizma!

Kako možemo najučinkovitije potrošiti kalorije

Za zdravo mršavljenje je preporučljivo tjedno gubiti od 0,5 do 1 kilograma. Za gubitak 1 kilograma treba potrošiti 7000 kcal.

Sportska aktivnost je ne samo učinkovit, nego i zdrav način izgaranja kalorija. Nemojte zaboraviti da se u to ubrajaju i ples i šetnje...

Jedite i mršavite

Ako želite smršaviti jedući, trebate potražiti namirnice s tzv. negativnim kalorijama. Za njihovu razgradnju tijelo troši više energije nego je dobije od namirnice.

Zvuči jednostavno, zar ne?

Još ćete se više razveseliti kad ćete vidjeti da puno namirnica s ovog popisa možete jednostavno nabaviti. Tu su jabuke, mandarine, naranče, brokula, tikvice, krastavci, mrkva, rajčica, salata i zelje.

Redovnim unosom ovih namirnica ćete se samo smršaviti bez puno truda, nego i svom tijelu osigurati puno vitamina i minerala.

Važne su i bjelančevine i voće

Preporučljive su i bjelančevine, pogotovo u ribo i mliječnim proizvodima, jer pospješuju izlučiavnje masnoća, a sličnu funkciju imaju i sojine klice, artičoke i ananas. Kad ćete htjeti pročistiti svoje tijelo, više nego dobrodošao je sočni mango.

Čokoladu ne trebate izbaciti s jelovnika

I kad ste na dijeti dozvoljeni su manji "prijestupi"! Čak ni čokolada nije zabranjena, ali je bolje posegnuti za tamnom koja sadrži bar 70% kakaa i manje masti. Komadić čokolade (ne cijela!) će vam dati energiju i odobrovoljiti vas pa je ne trebate ukloniti sa svog jelovnika.

Voda, voda i opet voda

Kad mršavite trebate brinuti o hrani, ali i o tekućini. Preporučljivo je dnevno popiti od 1,5 do 2 litre vode, nezaslađenog čaja ili rijetkih sokova koji će očistiti tijelo i pobrinuti se da se osjećate dobto. Pijenje vode između obroka pomaže kontrolirati glad, a voda nam daje i osjećaj sitosti. Možda vam je bez okusa i ne volite je piti, ali voda je izuzetno važna tijekom dijete.

Čudesni zeleni čaj

Dobrodošao je i zeleni čaj koji umiruje i pomaže u gubitku neželjenih kilograma. Zbog količine kofeina i teina pospješuje metabolizam i snižava razinu šećera u krvi. Započnite dan šalicom zelenog čaja umjesto kave i napravit ćete prvi korak prema cilju.

Mršavljenje - prilika za zdrav život

Kad ste na dijeti, susretat ćete se s iskušenjima. Kad se to dogodi, sjetite se da glavni cilj dijete nije samo lijepo tijelo, već i zdraviji način življenja. Odricanjem i ustrajnošću ćete se naučiti osluškivati svoje tijelo i uživati u sportskim aktivnostima i svakodnevnim izazovima. Vjerujte u sebe i pokušajte i uživati na putu k cilju.

Vrijedi pokušati, zar ne?