Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

Što o snu znaju uspješni ljudi

Jako zaposleni - i jako uspješni - poslovni ljudi ne uspijevaju ‘uloviti’ 7 do 9 sati noćnog sna, koliko stručnjaci savjetuju da je potrebno organizmu. Donald Trump, kandidat za predsjednika Amerike, hvali se da mu je za normalno funkcioniranje potrebno tek 4 sata sna, a takve su slične izjave u povijesti davali Winston Churchill, Margaret Thatcher, Thomas Edison...

Nažalost, da biste umorni dočekali jutro ne morate ostati budni cijelu noć. Dovoljno je nekoliko sati izgubljenog sna – uzrokovanog brigama, ali i lošim krevetom, pa da sljedeći dan na poslu ne funkcionirate baš najbolje.

Ako uzastopno spavate manje od 7 sati, ne možete dati sve od sebe“ kaže Thomas Balkin, dr.sci., direktor bihevioralne biologije na američkom Walter Reed Army Institute.

Negativne posljedice manjka sna su mnogostruke: od smanjene produktivnosti, preko problema s pamćenjem pa sve do pretilosti i srčanih bolesti. Zato uspješni poslovni ljudi imaju rituale prije spavanja kako bi to malo sati što ih provedu zatvorenih očiju bili okrepljujući, idealni za punjenje baterija – za nove poslovne uspjehe.

1. Plan za sutra

Neki ne mogu usnuti jer ih hvata panika od mnogobrojnih sutrašnjih obaveza. Prije lijeganja u krevet napravite popis stvari koje morate obaviti, pa se nećete više brinuti oko toga da ćete nešto zaboraviti.

2. Vremenski odmak od posla

Barem sat vremena prije spavanja ne gledajte i ne čitajte apsolutno ništa što im veze s poslom: niti mail niti tablice. Ispraznite glavu.

3. Opuštanje

Tijeko dana zasigurno ne stignete pročitati ni vijesti, a kamoli nešto drugo. Kada legnete u krevet, uspavajte se knjigom, blogom, magazinom.

 4. Pozitivne misli

Kada spustite glavu na jastuk, natjerajte se da prestanete misliti o stvarima koje vas brinu. Usnite s optimizmom napameti

 5. Priče na jastuku

Dokazano je da ćaskanje s partnerom u krevetu jako umiruje. 

I na kraju, nemojte zaboraviti kako je temelj za kvalitetan odmor upravo pravilno odabran madrac